سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

سلام که نام مبارک اوست.
سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

خدا می داند چقدر دست به دامان زائران نور شدم.
رد همه ی کاروان هایی که به چشمه نور می رفت را گرفتم و به همه سلام دادم.
سلام دادم که به تو برسانند...
آن ها که بازگشته اند بی جواب بوده اند و آن ها که جواب گرفته اند هرگز باز نگشته اند.

بهانه های دلتنگی
مرا زیبا به خاطر بسپار...

آیه های نور

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ق.ظ

وَأَقِیمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّکَاةَ

وَمَا تُقَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ مِنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّهِ 

إِنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ .


و نماز به پا دارید و زکات بدهید

و بدانید که هر چه از اطاعت حق و کار نیکو برای خود پیش می‌فرستید آن را در نزد خدا خواهید یافت،

که محققاً خداوند به هر کار شما بیناست.


Fulfil your devotional obligations and pay the zakat.

 And what you send ahead of good you will find with God,

for He sees all that you do ill.

                                                                    

سوره بقره- آیه ی ۱۱۰

 


یا الله (۱۰)

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۵ سید امین(فدایی سید علی)
گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم

گفتی: فانی قریب
من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شوم
سلام.....وااای فوق العاده بود...........
واقعاً تصاویر و متنتون خیلی عالیه.............
درضمن از همراهی شماهم بی"نهایت"سپاسگزارم......
.
التماس نور
ﻫﺮ ﻛﺲ ﻧﻤﺎﺯ ﺭﺍ ﺗﺮﻙ ﻛﻨﺪ ﺧﺪﺍی ﻣﺘﻌﺎﻝ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﻧﺰﺩﻩ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﻣﺒﺘﻼ ﻛﻨﺪ، ﺷﺶ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ، ﻭ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻣﺮﮒ، ﻭ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﻗﺒﺮ ﻭ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﻗﻴﺎﻣﺖ.

ﺍﻣﺎ ﺷﺶ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ:
۱. بیﺁﺑﺮﻭ ﺷﻮﺩ. ۲. ﺑﺮﻛﺖ ﺍﺯ ﻣﺎﻟﺶ ﺑﺮﻭﺩ. ۳. ﻋﻤﺮ ﻭ ﺛﺮﻭﺗﺶ ﺯﻳﺎﺩ ﻧﮕﺮﺩﺩ. ۴. ﺧﻮبیﻫﺎﻳﺶ ﻗﺒﻮﻝ ﺣﻖ ﻧﺸﻮﺩ. ۵. ﺩﻋﺎﻳﺶ ﺑﻪ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﻧﺮﺳﺪ. ۶. ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺩﻋﺎی ﺻﺎﻟﺤﺎﻥ ﻧﮕﺮﺩﺩ.

ﺍﻣﺎ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻣﺮﮒ:
۱. ﺳﻜﺮﺍﺕ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺳﺨﺖ ﺷﻮﺩ. ۲. ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺮﻭﺩ. ۳. تشنگی ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻧﮕﺮﺩﺩ.

ﺍﻣﺎ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﻗﺒﺮ:
۱. ﺑﺎ ﺩﺭﺩ ﻭ ﻏﻢ ﻗﺮﻳﻦ ﺑﺎﺷﺪ. ۲. ﺩﺭ ﺗﺎﺭیکی ﻣﺤﺾ ﺑﺴﺮ ﺑﺮﺩ. ۳. ﺗﺎ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺩﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺍﻣﺎ ﺳﻪ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺩﺭ ﻗﻴﺎﻣﺖ:
۱. ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺷﻮﺩ. ۲. ﺧﺪﺍ ﺩﺷﻤﻦ ﻭی ﮔﺮﺩﺩ، ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﻈﺮ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻜﻨﺪ، ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻋﺬﺍﺏ ﺩﺭﺩﻧﺎﻙ ﺭﺳﺪ. ۳. ﺍﺯ ﻗﺒﺮ ﭼﻮﻥ ﺣﻴﻮﺍﻥ ﻭﺍﺭﺩ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺑﺎ ﺫﻟﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﺭی ﺭﻫﺴﭙﺎﺭ ﺩﻭﺯﺥ ﮔﺮﺩﺩ.
واااای .... خدای من ...عجب عکس ِ نابی ....


دلم ....
به امید آن که هرچه به نزدش می‌فرستیم، با گناهانمان نابود نکنیم ... .
التماس دعا

برای خودم مردی شده ام

 

این روزها در سکوت سرسخت

 

بی صدا گریه میکنم

 

ولی!!!

 

دنیا مواظبم باش

 

قلبم هنوز زنانه می زند!!!

این تصویر خیلی زیبا و معنوی است..
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۸ سپاهیان آسمانی
سلام دوست خوب با دیدن عکس دلم شکست برام یه لحظه یادآور قیامت یود
خدا به دادمون برسه
ممنونم عکس زیبایی بود
یاعلی
پس از آن که انسان به وسیله نماز به نور و شناخت و آگاهی رسید
و با نمازهای عارفانه و عاشقانه و آگاهانه، نفس را کنترل و روح را در جهت رضای خدا قرار داد
و بر نفس خود ولایت و سلطه پیدا کرد . بر هستی نیز سلطه می یابد، دعاهای او مستجاب می شود و کارهای خدایی می کند .
ان شاالله در زمره ی نمازخوانان با خشوع باشیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی