سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

سلام که نام مبارک اوست.
سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

خدا می داند چقدر دست به دامان زائران نور شدم.
رد همه ی کاروان هایی که به چشمه نور می رفت را گرفتم و به همه سلام دادم.
سلام دادم که به تو برسانند...
آن ها که بازگشته اند بی جواب بوده اند و آن ها که جواب گرفته اند هرگز باز نگشته اند.

بهانه های دلتنگی
مرا زیبا به خاطر بسپار...

پاک کن

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

می خواهم برای فرشته ای که روی شانه ی چپم نشسته از مدادهایی بخرم که سرش پاک کن است. تا همین که خطا نوشت،زود بتواند پاکش کند، بلکه جایش نماند. 

وام گرفته از اینجا (+)




یا الله (۱۳)

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۹ بهانه بودن

گاهی سکوت دوست معجزه می کند و تو می آموزی که بودن همیشه در فریاد نیست...

سلام ..

ممنون از حضورتون...
منم همین طور!
خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد
خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۲۵ امیرحسین رعایی
سلام علیکم

نیازی به خرید ما نیست
او خودش غفور است، و ستار العیوب است، 
سلام...
عالی...
واقعا عالی...
وبتونو دوست دارم
التماس دعا
یاعلی مددی
موافقمممممممممم
 .. اگر بسپاری به او .. جایش همـ نمی ماند ..
اللهم عجل لولیک الفرج
من ب راه بعد از خطا فکر می کنم "توبه "

 پیامبر اکرم (ص) فرمود: "رغبت و علاقه به دنیا موجب غم و حزن انسان است و زهد و بی رغبتی به دنیا موجب راحتی قلب و بدن است."

سلام.
یاد گرفته ام به جای اینکه خدارو تعریف کنم...نماز بخوانم.. واحساس حقارتی که در پیشگاه خداوند نصیبم می شود بالاترین ثروتی است که میشه حتی آرزویش را داشت...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۷ بے بازگشتــــ ...
ایکاش که میشد ...







طراحی وبلاگتونم خیلی جالبه :-)
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۰ باران حسینی

سلام دوست خوب ومهربانم

 

سجادهای که دلش آسمان می خواست

 

÷ر بار کامل ورسا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی