سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

سلام که نام مبارک اوست.
سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

خدا می داند چقدر دست به دامان زائران نور شدم.
رد همه ی کاروان هایی که به چشمه نور می رفت را گرفتم و به همه سلام دادم.
سلام دادم که به تو برسانند...
آن ها که بازگشته اند بی جواب بوده اند و آن ها که جواب گرفته اند هرگز باز نگشته اند.

بهانه های دلتنگی
مرا زیبا به خاطر بسپار...

سجادۀ نماز

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ق.ظ


برای نماز شب که بیدار شد

دید خدا دارد گوشه اتاق

سجادۀ نمازش را پهن می کند!

علی لاری زاده



۹۲/۰۶/۰۶

یا الله (۸)

بسیار عالی و مثل همیشه تاثیر گذار بود...التماس دعا
سلام بر شما
ممنون از حضور گرمتون
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۰ ساحل مرجانی
صیغه ی مبالغه ...
سلام

هیچ داری از دل مهدی خبر؟
گریه های هرشبش را تا سحر؟
اوکه ارباب تمام عالم است
 
من بمیرم سر به زانوی غم است .
شیعیانّ! مهدی غریب و بی کس است

جان مولا معصیت دیگر بس است

شیعیان !بس نیست غفلت هایمان؟
غربت و تنهایی مولایمان؟
ماعبید و عبد دنیا گشته ایم
غافل از مهدی زهرا گشته ایم
من که دارم ادعای شیعه گی
چه بگویم من به جز شرمندگی..


فوق العاده...
چه خوب است قبل از وارد شدن به نماز با احترام و دست بر سینه به امام حسین ع سلام دهیم به این نیت که :میدانیم نعمت نماز را از رشادت شما داریم آقا جان!
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۶ *** رک و راست ***
هضمش برای آدمای بیسوادی مثل من خیلی سخته ...
امیدواریم لیاقتش رو پیدا کنیم.
یاعلی
سلام عزیزم
وب جالبی داری به منم سربزن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی