سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

سلام که نام مبارک اوست.
سجاده ای که دلش آسمان می خواست.

خدا می داند چقدر دست به دامان زائران نور شدم.
رد همه ی کاروان هایی که به چشمه نور می رفت را گرفتم و به همه سلام دادم.
سلام دادم که به تو برسانند...
آن ها که بازگشته اند بی جواب بوده اند و آن ها که جواب گرفته اند هرگز باز نگشته اند.

بهانه های دلتنگی
مرا زیبا به خاطر بسپار...

اذان عشق

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ


عاشقان پنجره باز است ، اذان می گویند

قبله هم سمت نماز است ، اذان می گویند

عاشقان هرچه بخواهید بخواهید ، خجالت نکشید

یار ما بنده نواز است ، اذان می گویند.



اذان عشق به وقت دلدار:




حجم: 5.31 مگابایت

یا الله (۸۹)

سلام

آقا عکسا خیلی خیلی قشنگه

واقعا لذت بردم

یار ما بنده نواز است...

یاعلی
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۸ خسرو زارعی
سلام 
ممنون از حضورتون..
رسول اکرم صل الله علیه و آله:

ای علی ، هر گاه وقت نمازت رسید آماده آن شو و گرنه شیطان تو را سرگرم می کند و هرگاه قصد کار خیری کردی شتاب کن و گرنه شیطان تو را از آن منع می کند.[گل]
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۰ امدادگرجوان
سلام
تشکر از حضورت
دوباره بیا خیلی خوشحال میشم
سلام الله ..

قدم نو رسیده تان مبارکــ :)
سلام

ممنونم . عالی بود مطالبت
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۹ بهانه بودن
خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن
تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم . . .


سلام

تشکر از حضورتون..

موفق باشید
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۲ جواد عبادی
سلام
انشاالله موفق باشید
یاعلی
سلام بر شما
ختم قرآن گذاشتم اگه مایلین شرکت بفرمایین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی

خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد
خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت.

.

.

سلام...ممنون از حضورتون...موفق باشید.

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۳ ساحل مرجانی
نماز ... تسلیم انسان ِ عصیانگر ...

سلام
ممنون از حضورتون
وبلاگ بسیار زیبایی دارین پر از معنویت!
موفق باشین

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۲ ارحم الرحماء
مناره ها نیز او را می خوانند...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۱ باران حسینی

سلام دوست عزیز

 

ممنون از حضورت

اذان...همان فریاد بلند خداگونه که منِ بنده را به حرف زدن با معبودم میخواند.

عاشقان پنجره باز است خدامیخواند....

سلام.

خوشحال میشم نظرتون رو راجع به پست جدید بدونم.یاحق

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۷ عاشق مهدی(عج)
سلام
خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …

بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !

سلام

سپاس ...

زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت !!!
زندگی انشایی است که تنها باید خود بنگاریم ؛

باشد که موضوع انشای زندگیت "خدا" ،
مقدمــه اش "عشق او" ،
و انتهـــایش "نگاه او" باشد

قبـــول دارم

 

کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه

کــه می شــود روی گردو خـــاک تنـــم یــادگــاری نــوشت...

بنویس و بگذر...!!


۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۹ نازنین روانبخش
سلام 
با افاتخار لینک شدید 
دعامون بفرمایید 
یا علی

►►مرا ایـטּ گونه باور کـלּ◄◄:

►►کمـے تنهآ ، کمے بـےڪـس ، ڪـمـے از یاב هآ رفتـ>◄◄

►►، خدا هم ترڪ مآ کرבه ، خـבآ دیگر ڪـجا رفتـ !!!>◄◄

►►نمےــدانم مرآ آیــــــــــــا گناهـے هســت؟>◄◄

►►ڪـه شــایـב هـــم بــ جــــرم آלּ غریبـے و جدایــے هســـت؟>◄◄

►►مرا ایـטּ گونـــ ــ باפر ڪٌُـن.>◄◄

وب زیبایی دارید . ممنون به باران من سر زدید.
خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “تــــو” می ایستد ، آرام می شود …
لحظه ی اذان که موذن از آن میگویند دلم پر میکشد برای نماز اول وقت باحضور تمام قلب....التماس دعا
سلام
ممنون از حضورتون
سلام...
اذان میگویند...
التماس دعا
یاعلی مددی
سلامـ!
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۱ مهدیه مهدوی
بسم الله....
 
" یا من لا مقصد الا الیه..."
یا علی مدد...
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۷ انسیه مهدوی
وعشق بندگی نیز اورا می خواند....
سلام خسته نباشید
منتظر شما و نظرات سازنده تون هستم.

♥ الله ♥ الرحمن ♥ الرحیم ♥ الملک ♥ القدوس ♥ السلام المؤمن ♥ المهیمن ♥ العزیز ♥ الجبار ♥ المتکبر ♥ الخالق البارئ ♥ المصور ♥ الغفار ♥ القهار ♥ الوهاب ♥ الرزاق ♥ الفتاح ♥ العلیم ♥ القابض ♥ الباسط ♥ الخافض ♥ الرافع ♥ المعز ♥ المذل ♥ السمیع ♥ البصیر ♥ الحکم ♥ العدل♥ اللطیف ♥ الخبیر ♥ الحلیم ♥ العظیم ♥ الغفور ♥ الشکور العلی ♥ الکبیر ♥ الحفیظ ♥ المقیت ♥ الحسیب ♥ الجلیل ♥ الکریم ♥ الرقیب ♥ المجیب ♥ الواسع ♥ الحکیم ♥ الودود ♥ المجید ♥ الباعث ♥ الشهید ♥ الحق ♥ الوکیل ♥ القوی ♥ المتین ♥ الولی ♥ الحمید ♥ المحصی ♥ المبدئ ♥ المعید ♥ المحیی ♥ الممیت ♥ الحی ♥ القیوم ♥ الواجد ♥ الماجد الواحد ♥ الأحد ♥ الصمد ♥ القادر ♥ المقتدر ♥ المقدم ♥ المؤخر ♥ الأول ♥ الآخر ♥ الظاهر ♥ الباطن ♥ الوالی♥ المتعالی ♥ البر ♥ التواب ♥ المنتقم ♥ العفو ♥ الرءوف ♥ مالک الملک ♥ ذو الجلال والإکرام ♥ المقسط ♥ الجامع ♥ الغنی ♥ المغنی ♥ المانع ♥ الضار ♥ النافع ♥ النور ♥ الهادی ♥ البدیع ♥ الباقی ♥ الوارث ♥ الرشید ♥ الصبور

 

سلام

از شنیدن این نوای دلنشین لذت بردم.

دوباره کینه ی اهل مدینه طوفان شد

دوباره مادر ما فاطمه پریشان شد

بنای اهل مدینه عذاب زهرا بود

بنای "" فاطمیّون ""در بقیع ویران شد

چهار سنگ  نشان ِ چهار اقیانوس

هوا  هوای غم و غصّه ی غریبان شد

نه زائری  نه چراغی   نه گنبد و صحنی

نه روضه ای  نه صدایی چه با عزیزان شد؟!

بیا عزیز دل فاطمه  بساز حرم

که خون به قلب نبی ُّو علی وُّ قرآن شد

برو بقیع و بخوان روضه های آن کوچه

که شانه ی پسری تکیه گاه جانان شد

بخوان از آن گل یاسی که ارغوانی شد

بگو چه دید عمویت حسن که گریان شد

بیا و روز بقیع را خودت رضایی کن

بیا که خاک عموی تو العجل خوان شد

*****
سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت ملعون لعنهم الله بر شیعیان جهان تسلیت باد.
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۰ خلوتگه راز
سلام
خدا قوت
وب زیبایی دارید
انشاالله روز به روز پیشرفت کنید
یا علی
سلام عرض میکنم..........
از حضورتون کمال تشکر رو دارم.............
درضمن وبتون واقعاً زیباست............
بدون هییییییییچ اغراقی.....[لبخند]
خوش حال میشم تبادل لینکی داشته باشیم.......
.
التماس نور
سلام و سپاس از حضورتون. در پناه حق باشید.
سلام
مبارک باشد این خانه ی نو!
انشالله برساندتان تا او...
مثل بلاگ قبلی خاص و مطالب قابل تاملی داره!
توی پرانتز: اصلا اهل هندونه قاچ کردن نیستم!!! بدون اغراق گفتم قاصد نورانی ام!
مردان قبیله غیرت خوش آمدید..

آزادگان آمدند همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور. آمدند با همان صلابت همیشگی، همان طور که دیروز رفته بودند. انتظار پایان یافت و بازگشت پرستوها، سخنی بود که هر پیر و جوانی ورد زبان خود کرده بود. پاییز اسارت و بهار آزادی بر شما مبارک باد.

  خدایا وقتی از دنیا دلم گرفته یه اذون ناب کار غبار روبی دلمو انجام میده ...و باز وقتی سرحالم ،شنیدن اذون صفای قلبمو بیشتر میکنه ...کاش من همسایه مناره ای بودم...
ممنون از اینکه حال مارا عوض کردید.علی یارتون

خوش آن نسیم که مى‌آید از کنار بقیع
خوشا هواى روان بخش و مُشکبار بقیع

فرشتگان ز زمین مى‌برند سوى بهشت
براى غالیه‌ی حوریان غبار بقیع

اگر که طور تجلّى ز صدق مى‌طلبى
بیا به گلشن روحانى دیار بقیع

دریغ و درد که از ظلم دشمنان خدا
خراب شد همه آثار بى‌شمار بقیع

ایا که غیرت دین دارى و ولایت آل
ببار خون، عوض اشک در کنار بقیع

خراب کرد ستم، مشهد چهار امام
کز آن شرف به سما یافت خاکسار بقیع

خواهش میکنم

پنجره را بازبگذار وبرو...

هوای دلم

به وسعت تمام حرف های نگفته گرفته است!

 

تصاویر بی نهایت زیباست...
سلام 

ممنون از حضورتون ...

یا علی ...

گمشدگان "خاک" اگر می فهمیدند که تا "افلاک" راهی نیست این همه سرگردانی نمی کشیدند.
"شهید سید مرتضی آوینی"

سلام
اهل تبادل لینک هستید؟
سلام

ممنون که اومدین .

خیلی زیبا بود ! " یار ما بنده نواز است... "

شادباشین و زلال 
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۹ خسرو زارعی
سلام 
ممون از حضورتون..
هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است.[گل]
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۱ طلبه شنگول
عالی بود ممنون از حضورت
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۹ خسرو زارعی
خواب، آرام بخش جسم است، سخن گفتن آسایش روح است و سکوت، سبب راحتى عقل است.
امام صادق (ع)

[گل]منتظر نظرات شما عزیز می باشم[گل]

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۹ مهدیه مهدوی

بسم الله...

 

عاشقان بی کفن ها با کفن بیگانه اند

بعد مردن روی ما یک بوریا باید کشید....

 

یا علی مدد....

اذان به وقت عاشقی....التماس باران
به امید ظهور منجی اش...استجابت باران
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۵ عاشق مهدی(عج)
یک روز می افتد ؛

آن اتفاق خوب را می گویم ...

من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛

هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...


السلام علیک یا صاحب الزمان

سلام.وبلاگ زیبایی داری.به وبلاگ من هم سر بزن.اگه خواستید وبلاگ شما رو لینک کنم وبلاگ من رو با نام خدا منتظر من است لینک کنید و در قسمت نظرات وبلاگم به من بگویید که شما را با چه نامی لینک کنم.

 

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۶ ساحل مرجانی

صدا کردی

صداکردی

که برگردم  به پرواز

به اوج حس سبز با تو بودن

سلام
با مطلبی در مورد شهید ماه عسل به روزم
یاعلی

سلام.با افتخار لینک شدید.بازهم سر بزنید.

سلام این یه عکس از سایت TIME.IR هستش و فردا هم سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی. یه نگاه بندازید ببینید من چشام ایراد داره که نمی تونم پیداش کنم یا اینکه زاد روز داراب (کوروش) مهم تر از سالروز وفات حضرت عبدالعظیم هستش که اونو نوشتن ولی اینو نه !

عبدالعظیمی که درباره زیارت قبرش گفتن:"من زارعبدالعظیم حسنی بری کمن زارالحسین بکربلا"

و نکته دوم که اونم از اهمیت بالایی برخوردار هستش اینه هی رفرش بزنید تو این صفحات یه سری جملات میاد ، ببینید دریغ ،

از اینکه یه جمله از امام یا رهبر،یاحتی ابن سینا یاحتی فروغ فرخزادی،یا حداقل یه چیزایرانی بیاد!

واقعن واسه خودم متأسفم واسه این همه بی توجهی .

در ضمن اون پایین یه بخش انتقاد و پیشنهاد داره که من لینکشُ  اینجا گذاشتم حتمن برید و نظر بذارید ایشالله رسیدگی کنن و درست کنن تقویمشونه که کلی مردم بهش رجوع می کنن .

خانه از پای بست ویران است : سایتی که اسمش به این (                                                       ) بزرگی باشه ! ولی اولش با اسم خدا حتی یه بسم الله ساده شروع نشه ، مشخصه بهتر از این هم نمیشه . بعدم بزنه ساعت و تقویم رسمی ایران .

نمی دونستم این جمله رو واسه این سایت گفتم ، الان که نگاه می کنم بهترین وصف واسه اش همینه : ندیدنت سختِ ، دیدنت سخت تر ...


۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۷ عاشق مهدی(عج)
منتظر !

وعده ی "ولایت مداری " تو روز موعود نیست..

"کلاس درس سید علی" را رها مکن...!

"مشق پرواز و رهایی"....
می گویند این راز را تنها ،پرندگان قفس های کهنه می فهمند...
بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش :
آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی
پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری . . .


۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۱ میشه شفاعتم کنی پسرخاله

شهید مسعود تفنگچی
…مگر می‌شود عاشق امام زمان (عج) این مولا و سرور بود ولی برای دیدن و زیارت او جان نداد، باید دوست فدای دوست گردد، و عاشق فدای معشوق و عابد فدای معبود.

سلام بزرگواربامطلب شهیدی که امام زمان عج را دیدبروزم ومنتظر نظرات ارزشمندشما
شهدارایادکنیدباذکرصلوات
التماس دعا
اجرت باشهدا

چه قشنگ بود اینجا
تــو آمــدی …
بـه نــاگــه آمـدی …
مــانـند یــک پــادشــاه , بــدون تــاج و تــخـت .
یــک فــرشـتـه ی بــدون بــال پـــر…
عــزیـــزم تـــو انـعکــاس نفـس هــای خــدایــی …
خــدا از عشــق در وجــود تـــو دمـیـده …
همه زندگیم درد است ؛

درد …

نمی دانم عظمت این کلمه را درک میکنی یا نه ؟!

وقتی میگویم درد …
تو به دردی فکر نکن که جسم انسانی را ممکن است

یک بیماری شدید بکشد!!

نـــــــــه؛

روحم درد میکند …

هر نفس درد است که میکشم

حال پریشانم را دید تو را نفرین کرد ، الهی زبونش بره زیر ساطور

خــدایــا…

امشب شهید محرابت رو واسطه کردم ….

از تــه تــه دل مـــی خوانمت اجـابـت مــــی خواهم …
سلام سپاس از حضورتون
زندگیتان آکنده از عطر نیایش وسایه خدا همیشه بر سر شما وبندگان خوب خدا !
سلام

یکی بود یکی نبود. یه روزی روزگاری یه خانواده ی سه نفری بودن. 

یه پسر کوچولو بود با مادر و پدرش، بعد از یه مدتی خدا یه داداش کوچولوی 

خوشگل به پسرکوچولوی قصه ی ما میده، بعد از چند روز که از تولد نوزاد 

گذشت .پسرکوچولو هی به مامان و باباش اصرار می کنه که اونو با نوزاد تنها بذارن. 

اما مامان و باباش می‌ترسیدن که پسرشون حسودی کنه و یه بلایی سر داداش 

کوچولوش بیاره.اصرارهای پسرکوچولوی قصه اونقدر زیاد شد که پدر و مادرش 

تصمیم گرفتن اینکارو بکنن اما در پشت در اتاق مواظبش باشن.


پسر کوچولو که با برادرش تنها شد … خم شد روی سرش و گفت : 

داداش کوچولو! تو تازه از پیش خدا اومدی ……….

به من می گی قیافه ی خدا چه شکلیه ؟ آخه من کم کم داره یادم می ره؟؟؟؟؟؟

شادباشین و زلال

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۹ معصومه نورخواه
به نام خدا

صدای خنده ی خدا را میشنوی ؟
دعاهایت را شنیده و به انچه  محال میپنداری میخنددا
بزرگترین تمنای ما از خدامیتواند کوچکترین معجزه اش باشد .
خدا را به بزرگیش قسم  میدهم زندگیت را معجزه باران کند .
التماس دعا
در پناه خداوند قادر و متعال
شاید زندگی آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتی...
حال که به آن دعوت شده ای تا میتوانی در آن زیبا برقص...

آپم
سلام 
ممنون از حضورتون..
من که عمریه هواییه یه بار دیدنتم
بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام
یا امام رضا قربون غریبت بطلبمون[گل]
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۴ نازنین روانبخش
سلام 
تو یه کاری به مشورت تون احتیاج پیدا کردم خوشحال میشم اگه لطف کنید یه سر به وبلاگم بزنید 
دعامون کنید 
در پناه مولا 
یا علی

سلام بزرگوارم ممنونم از حضورتان در وبلاگ حقیرانم

باید بگم کخه وب وزینی دارید خسته نباشید و عذر حقیر را بابت تاخیرم ب÷ذیرید

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۴ سلیمانی نیا
دلم باز شد.
موید باشید.

سلام

 

مطالبتون فوق العادست

انتخاب عکساتون هم بی نظیر

 

دلتون شاد به انوار الهی

 

راستی

باغ سیبم هم بروز شد

 

 

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۵ در مسلخ عشق جز نکو را نکشند...
سلام علیکم
مدل نوشتن وبلاگتون شبیه یکی از دوستان وبلاگیست که همیشه بعد از نوشتنش مینوشت
التماس نور
وبلاگ شما هم خیلی جال است.
اذان هم زیبا بود
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۴ نازنین روانبخش
سلام 
وبلاگ با سه تا مطلب به روز شد ... قبول دارم یه کم طولانیه اما ...
دوست داشتید تشریف بیارین 
دعامون کنید 
یا علی
باسلام
ضمن تشکر از مطلب تان
با موضوع رنج نامه جهان اسلام منتظر نگاهتان هستیم
یاری گر ما باشید
والعاقبه للمتقین

عکسایی که میذارید خیلی گشنگه
هر دم که سر به سجده اخلاص می نهی
 روشندلی ز یاد خدا می دهد نماز...
سلام بزرگوار . ممنونم از لطف و حضورتان
موفق باشید و التماس دعا...


سلام عرض میکنم...حالتون خوبه؟
بابت تأخیرم عذر میخوام.........
25روز پیش شما کامنت داده بودید منم حالا دیدم...........
به هرحال معذرت میخوام...
بایه پست جدید بروزم.....
.
تشریف بیارید خوش حال میشم....
.
التماس نور
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۵ عزیز عاقبتی
جنگ ماجنگ اسلام است علیه تمامی نابرابریهای دنیای سرمایه داری وکمونیسم جنگ ماجنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهای مرفهین وحاکمان بی دردکشورهای اسلامی است این جنگ سلاح نمیشناسداین جنگ محصوردرمرزوبوم نیست این جنگ خانه وکاشانه وشکست وتلخی کمبودوفقروگرسنگی نمیداند این جنگ جنگ اعتقاداست جنگ ارزشهای اعتقادی انقلابی علیه دنیای کثیف زوروپول وخوشگذرانی است جنگ ماجنگ قداست عزت وشرف واستقامت علیه نامردمیهاست رزمندگان ما در دنیای پاک اعتقاد و درجهان ایمان تنفس میکنندومسلمین جهان هم که میدانندجنگ بین استکبارواسلام است جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه های خودرابرهمه ی کاخ نشینان واردمیکنند. امام خمینی (ره)
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ نازنین روانبخش
سلام
مطالبی که دیشب حاج اقا پناهیان در مورد شهدا تو دانشگاه مون گفتند رو توی وبلاگ گذاشتم . صحبت های جالبی بود که برای خود من خیلی خیلی تازگی داشت ... واقعا تا حالا از این زاویه به ماجرای شهادت نگاه نکرده بودم ...
دوست داشتم این اطلاعات جدید رو با دوستای مومن مجازی سهیم باشم ...
خوشحال میشم تشریف بیارید ....
یا علی
شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!
دلم سفر می خواهــــد ...

نه برای رسیدن به جایی ....

فقط دلتنگ رفتنم ...


کـــــــــارم

از یکی بود و یکی نبود گذشت

سهم من همیشه این بود :

یکی بود یکی نابود
سلام بر شما
ممنون از حضورتون
به روزم
خوشحال میشم تشریف بیارین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۹ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
عرفه روضه زینب چقَدَر می چسبد

عرفه دیده ی بارانی و تَر می چسبد

عرفه بال بگیرم ز دم روضه ی تو

بزنم تا حرمِ پاک تو پَر می چسبد ..
همیشه

خاطره ای هست

که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد..!!
سلام دوست عزیز. ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم. سایت زیبایی دارید. خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم. اگه موافقی خبرم کن. یاعلی
با سلام اجرکم عندالله
راستی چرا اینجا تعطیله؟
۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی